10 remedii contra migrenelor

Comunitățile medicale nu cunosc cauzele reale ale migrenelor. Până acum marea teorie a migrenelor viza o neuropeptidă secretată în sistemul trigeminal ce poate da  dureri de cap la persoanele sensibile la aceasta. În realitate, nu este vorba doar de un singur factor, ci de o combinație de factori. Spre exemplu, dacă nu dormi suficient de mult și ești stresat cronic, dar în rest ești sănătos, sunt puține șanse să ai o migrenă. Dar, dacă ești expus la metale grele, ai o dietă cu mâncare prăjită și cu produse lactate (aliemente care sunt acide, provoacă mucozități și au factori alergeni), atunci poate că lipsa somnului, stresul cronic, expunerea la metale grele și sensibilitățile alimentare se pot combina, obosind sistemul și pot declanșa o migrenă. Migrenele pot fi asociate și cu diferite afecțiuni ale sinusurilor, deficiențe de vedere, perioada ciclului menstrual, deficitul de electoliți ce presupune o precară hidratare a corpului, precum și cu câteva elemente de fizionomie și funcțonalitate ce pot fi verificate împreună cu medicul neurolog.

Întreabă-te dacă există ceva ce bei, mănânci, respiri sau atingi care poate să-ți facă sistemul imunitar să o ia razna. Cauzele, așa cum am spus, sunt numeroase. Dar, dacă ai identificat cauze probabile ale durerilor de cap, lucrul pe care ar fi bine să-l faci imediat este să le elimini din viața ta.

Plantele medicinale și suplimentele alimentare, precum și alimentele vindecătoare, sunt foarte importante. Dieta este baza de la care pornesc diferite stări și afecțiuni și ar fi bine să faci schimbările de care ai nevoie. Toate aceste măsuri te vor ajuta să reduci durerile, să scazi procesul inflamator și reacțiile alergice, să te calmezi, să-ți îmbunătățești digestia, flora bacteriană la nivelul intestinului și să reușești detoxifierea, puțin câte puțin.

Iată și cele 10 resurse vindecătoare pe care să le introduci în obiceiurile tale nutriționale:

  1. Sucul de țelină este cel mai bun remediu în rezolvarea problemelor gastrointestinale
  2. Ginko-biloba calmează reacțiile alergice și reduce cantitatea de histamină din corp.
  3. Rădăcina de valeriană relaxează nervul vag și reduce hipertensiunea asociată cu durerile de cap.
  4. Coaja de salcie albă reduce inflamațiile și calmează durerea.
  5. Roinița reduce inflamațiile și alină sistemul nervos central, având efect negativ și asupra viușilor care pot cauza inflamații ale nervilor.
  6. Ghimbirul, piperul cayenne și ardeiul iute alină durerile și contribuie la menținerea echilibrului histaminei.
  7. Papaya și merele sunt cel mai indicate fructe în astfel de afecțiuni.
  8. Varza kale, usturoiul, țelina sunt cele mai bune în alcalinizarea corpului.
  9. Scorțișoara, coriandrul, rozamrinul – toate ajută la protejarea vaselor de sânge.
  10. Apa, foarte multă apă! Acesta este cel mai simplu și banal îndemn, de multe ori cu efecte uimitor de bune.

Migrena este ca o afecțiune misterioasă, foarte complexă. Combinația de probleme care o pot declanșa este atât de diferită, iar medicina tratează cu cocteiluri de medicamnete, de cele mai multe ori pe sistemul ”încercare și eroare.” Încercarea de a identifica cauzalitatea este de cercetat, fiecare să-și dea seama de unde pot porni aceste stări care scot din buna funcțiuni pe oricare individ. Oamenii care suferă de migrene spun că realmente își programează viața în jurul durerilor de cap. Întotdeauna noi suntem primul medic și poate unul chiar foarte bun, atunci când ne străduim, în cazul migrenelor.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *