Recomandările Dr. Shinya legate de dietă sănătoasă

Shinya_yamanaka10

Recomandările Dr. Shinya legate de dietă sănătoasă

Dr. Hiromi Shinya, un medic japonez, ce practică medicina jumătate de an în Japonia, cealaltă în SUA. Este inventatorul chirurgiei colonoscopice, contribuind și la proiectarea instrumentului folosit în acest tip de operații. A scris numeroase cărți, a tratat peste 300.000 de persoane, iar experiența lui în domeniu nu poate fi decât remarcabilă.

 

Ce spune Dr. Shinya despre dieta noastră? Iată sugestiile sale:

  1. 85-90% alimente de origine vegetală:
  • 50% cereale integrale, orez brun, paste din grâu integral, ovăz, pâine integrală și diferite tipuri de fasole boabe, soia, năut, mazăre;
  • 30% legume verzi și galbene, rădăcinoase, cartofi, morcovi, sfeclă, cartofi dulci, plante marine;
  • 5-10% fructe, semințe, nuci și alune.

 

  1. 10-15% proteine de proveniență animală, adică maxim 80-120 gr/zi:
  • pește de orice tip, asigurându-vă că știți: cu cât peștele este mai mare, cu atât mai mult mercur conține;
  • carne de pasăre, miel, vițel, porc, ar trebui limitată sau chiar complet exclusă din alimentație;
  • ouă;
  • lapte de soia, brânză de soia, lăpte de orez, migdale.

 

Alimente ce trebuie adăugate în dietă:

  • Ceiauri din plante medicinale;
  • Tablete din plante de mare (kelp);
  • Drojdie de bere (sursă de vitamine din complexul B și minerale);
  • Polen și propolis;
  • Suplimente enzimatice, în permanență;
  • Suplimente cu minerale și multivitamine.

Alimente și substanțe ce ar trebui consumate cu moderație sau chiar eliminate din dietă:

  • produsele lactate, cum ar fi laptele de vacă, brânza și altele;
  • ceaiul verde japonez, ceaiul chinezesc, ceaiul englezesc;
  • cafeaua;
  • dulciurile și zahărul;
  • nicotina;
  • alcoolul;
  • grăsimile și uleiurile saturate;
  • sarea prelucrată și iodată.

Poate ar fi bine să ținem cont de aceste sfaturi, să ascultăm de oameni care studiază felul în care hrana de zi cu zi ne afectează sănătatea. Aceștia sunt adevărații nutriționiști, cei ce cercetează și au propriile descoperiri în domeniu, cei ce au scris cărți și sunt neobosiți de zeci de ani, în descoperirea acestei noi științe a secolului trecut – nutriția optimă.

Rămânem aproape cu bine, sănătate și bucurie!

Sursă bibliografică: ”Enzima de întinerire”, Dr. Hiromi Shinya

Articol scris pentru LifeCare

 

 

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *