Un mic dejun sanatos si echilibrat …

Este un mic dejun ajustat din reteta de crema Budwig, promovata de medicul Kousmine.

Acest tip de mic dejun iti poate furniza energia zilnica de dimineata, poate sa-ti reduca pofta de dulce si de carbohidrati si sa nu simti nevoia de hrana pana dupa ora 13-14.

Pregatirea lui in fiecare dimineata dureaza 3-5 minute. Recomandat a fi consumat in maxim 20 de minute de la pregatire, altfel se oxideaza. Eu prefer sa las ingredientele sa se aseze, sa se obisnuiasca unele cu altele cca 5-10 minute, pentru a se “impaca” pentru a-si amesteca aromele…

Ingrediente pentru 1 persoana:

– 2-3 linguri de lapte de soia sau iaurt

– 1 lingura ulei de in presat la rece sau ulei de cocos presat la rece

– zeama de la o jumatate de lamaie

– 2 lingurite de amestec de cereale integrale si seminte rasnite proaspat, pe loc (9 cereale: grau, orez, ovaz, secara, mei, hrisca, orz, quinoa si 6 seminte, de floarea soarelui, de dovleac, susan, in).

– 2 migdale crude, 2 alune caju crud, 2 alune de padure si 2 jumatati de miez de nuca – le adaug tot in rasnita, langa cele 2 lingurite de amestec de cereale, si le rasnesc cu totul.

– jumatate de lingurita de seminte de canepa

– 3-4 prune uscate sau alte fructe uscate, taiate marunt (smochine, stafide). Eu prefer fructe uscate dulci pentru a nu indulci amestecul cu miere. Insa puteti adauga miere sau  siropuri de indulcire naturale (de agave,  de stevie), pentru a obtine un gust mai dulce.

Amesteca toate cele de mai sus intr-un pahar, lasa cerealele sa se umfle si sa absoarba restul lichidelor, si apoi mananca incet, savurand fiecare inghititura .

La acest mic dejun imi place sa adaug un ceai verde (puternic antioxidant) sau un ceai laxativ. Daca simti nevoia de fructe (se pot asocia acestui mic dejun), insa el trebuie baut cu 30 de minute inainte de amestecul prezentat.

Este importanta hidratarea, astfel ca dupa 2 ore de la consumul acestui mic dejun este indicata hidratarea intensa, cate un pahar de apa (250-300ml) la fiecare 1/2h si asta pana la masa de pranz.

Merita sa-l incercati pentru o perioada de timp, este complet si sanatos! Daca doriti sa pierdeti din kg nu recomand acest mic dejun. El este absolut optim pentru o diata normala si sanatoasa si nu pentru o cura de slabire.

Pofta buna!

Sursa AICI

1 răspunde
  1. Indries Indefina
    Indries Indefina says:

    Buna seara.Ma confrunt si eu cu colesterolul LDL mare,142,trigliceride-270,8-,lipide-873-,colesterol total-227,5.Mentionez ca am varsta de 62 ani,6o kg.si 163 cm.Sufar de mai multe boli,diabet zaharat tip II,hipertensiva,insuficienta renala cronica st.III,dislipidemie.Iau tratament cu Ketosteril ptr.rinichi,glurenorm ptr.diabet,leridip si aprovel ptr.tensiune si crestor de 10 ptr.colesterol.Eu tin regim hiposodat,hipoglucidic,hipoproteic,hipocaloric,dar degeaba,fiindca analizele imi ies tot rele.Va rog sa-mi dati un sfat in ce priveste alimentatia in cazul meu.Va multumesc din suflet.Va scriu si nr.meu de telefon-0771534218-,ptr.ca Email nu se deschide.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *