Exerciții simple și eficiente pentru îmbunătățirea vederii

Caut să-mi îmbunătățesc vederea și asta mă face atentă și dornică de a înțelege un lucru: până la a purta permanent ochelari, adică a depinde de ochelari, pot încerca sau pot face concret ceva pentru stoparea procesului în care mă aflu și recăpătarea unei bune acuități vizuale?

În aceste căutări este foarte importantă pentru mine acum sursa de informare. Iar atunci când am auzit faptul că pentru îmbunătățirea vederii – ce a fost intens afectată de ultimii ani (adaptarea la mediul digital este pentru mulți dintre noi o realitate – telefoane, ecrane, zoom etc.) -, celebrul neurocercetător Andrew Huberman are un Podcast doar despre asta, am fost extrem de încântată.

Ce am reținut și intenționez să aplic de astăzi înainte:

  • zilnic, 3-5 minute de exerciții pentru musculatura oculară;
  • în fiecare zi aleg unul dintre cele 2 exerciții propuse de Andrew Huberman;
  • 5 minute de privire defocalizată, în depărtare – privesc cerul, păsările, avioanele de pe cer;
  • 3 minute de exerciții de acomodare – privesc un deget sau un obiect de la distanță către vârful nasului și repet acest exercițiu timp de 3 minute.

Nu știu cum te simți tu, cum este vederea ta… Doamne ajută să fie totul bine!

Însă, dacă ai ca și mine probleme cu vederea în ultimul timp, te invit să faci aceste exerciții alături de mine. Sau, dacă știi pe cineva care are nevoie de astfel de exerciții, trimite-i chiar acum acest material.

Îți mărturisesc că, imediat după primul exercițiu, vederea mea a foat mai bună!

Aveam nevoie de relaxare și la nivel ochilor?  Da!

Iar acum învăț să fac asta și mă bucur că am descoperit aceste informații.

 

Iar AICI , ai tot interviul.

 

Să ne fie de folos!

Recunoștință.

 

 

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *