MENIU #glutenfree, by Ioana Dupoi

Astăzi, avem un nou meniu pe 7 zile #glutenfree! O doamnă dragă de pe grupul dietetica, cu un progres personal semnificativ în ultima perioadă de timp, pe care o admir prin perseverența și energia excelentă manifestată mereu. A fost alături de noi și în provocarea #3odaysNOsugar, iar acum ne însoțim și în provocarea #30daysglutenfree.

”Aceasta provocare, m-a făcut sa ma simt bine, ma trezesc mult mai odihnita si înainte sa sune alarma dimineața, digestia este îmbunătățită, fără stare de balonare, am un ten luminos, am o super energie pe parcursul întregii zile, si un minus la cantar de 2,7 kg. Având in vedere ca eu am fost într-un proces de slăbire de 35 kg, iar acum încerc sa mențin kg pierdute, cele – 2,7 kg sunt bine venite.”

 

Luni

Mic dejun: 2 mere cu scorțișoară pudrate

Prânz:  Salata cu mazăre, roșii cherry, ardei, pătrunjel, ulei de măsline și lămâie

Cina: Supa crema din cartofi dulci si morcov cu semințe crude – 2 lingurițe.

 

Marți

Mic dejun: Magiun de prune (fără zahăr) cu banană si nuca de cocos

Prânz:  fasole în sos de roșii

Cina: Peste cu piure de broccoli.

 

Miercuri

Mic dejun: Smothie din fructe de pădure si semințe de cânepă

Prânz: Quinoua fiartă cu legume crude – roșii, castraveți, apoi, ceapă.

Cina: Ciuperci la cuptor cu fasole verde păstăi.

 

Joi

Mic dejun: Ananas proaspăt și 5 buc de nuca

Prânz: Saramură de peste cu mămăligă, cu murături de casă

Cina: Supa crema de legume și semințe crude, în locul crupoanelor.

 

Vineri

Post cu apa Sau

Mic dejun: 1 felie de pâine din hrișcă cu unt de arahide si banană

Prânz: Smothie din lapte vegetal, afine, avocado si semințe de cânepă

Cina: Piure din naut si morcovi cu salata din frunze verzi.

 

Sâmbătă

Mic dejun: Fructe

Prânz: Piept de pui cu baby morcov

Cina:  Salata cu ton si fasole roșie, ceapa verde și frunze verzi.

 

Duminica

Mic dejun: Hrisca fiarta cu nuca, scorțișoară și magiun de prune (fără zahăr)

Prânz: Somon cu dovlecel și vinete la grătar

Gustare. Înghețată din banană, căpșuni, fructe de pădure congelate

Cina: Salata verde, morcov ras, ridichi, roșii și mozzarella.

 

”Aceasta provocare, m-a făcut sa ma simt bine, ma trezesc mult mai odihnita si înainte sa sune alarma dimineața, digestia este îmbunătățită, fără stare de balonare, am un ten luminos, am o super energie pe parcursul întregii zile, si un minus la cantar de 2,7 kg. Având in vedere ca eu am fost într-un proces de slăbire de 35 kg, iar acum încerc sa mențin kg pierdute, cele – 2,7 kg sunt bine venite.

Despre mine…. Ce pot sa va spun, sunt născută in Maramureș, am ajuns la Timișoara pentru am continua studiile. Am terminat Facultatea de Stiinte Economice – specializarea Finanțe Bănci. Momentan profesez in domeniu, sunt economist la o societate comerciala.

In timpul liber imi ajut soțul, el este bucătar, avem o mica afacere de familie, pregătim platouri cu aperitive si mesele festive cu mâncare gătită. Aici a fost provocarea cea mai mare sa gătesc pentru clienți bunătăți, iar eu sa fiu cu meniul meu si sa reușesc sa slăbesc.

In rest sunt un om simplu, crescut cu principiile de la țară, care încearcă sa le urmeze si sa ducă o viata frumoasa și cu bucurie.”

Mulțumesc foarte mult, Ioana!

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *