Obiceiuri la început de an 2022

10 obiective / obiceiuri de implementat, cu impact puternic, pe care doresc să le asum din acest an, pentru STAREA de bine și sănătate:

 

”Hrănește-ți mintea cu gânduri mărețe, pentru că nu vei ajunge niciodată mai sus decât gândești.” 

Benjamin Disraeli

 

  1. 10.000 de pași / zi, “fără  discuție!”
  2. 5 minute de gimnastică / streching în fiecare dimineață, tot … “fără discuție!”
  3. 600ml de apă cu lămâie, în timpul lecturii de dimineață.
  4. 1 zi/ săptămână doar apă.
  5. Concentrarea celor 3 mese zilnice in intervalul 10-18 (sau 8-16, sau 9-17).
  6. Mănânc un morcov, zilnic (nevoie de vitamina A!).
  7. Stau în planșă zilnic, minim 1 minut/zi
  8. Scris în jurnal dimineața- minim 5 minute.
  9. Zilnic, studiu minim 90 minute.
  10. Citesc  – 15 minute minim, la trezire.
  11. Citesc / Ascult ceva inspirațional sau motivațional în fiecare zi – Jurnal Terapeutic. 
  12. Citesc o carte în engleză min 3 pag./zi
  13. Conectare în familie, mărturisirea recunoștințelor.
  14. Starea de atenție și prezență monitorizată prin întrebările de seară….
  15. 5 minute minim de meditație / zi – exercițiu de coerență minte – inimă.
  16. Rugăciune, în intervalul  21-22.

Ritualurile inserate conștient, o cerință a evoluției omului… Și, toate firesc realizate, cu bucurie!

”Grația te poate duce acolo unde efortul personal nu poate ajunge.”
Liz Gilbert
Tu, ce obiceiuri ai? Scrie-mi și mie, poate mă inspiri cu ceva nou, pe mine sau pe cei care citesc aceste rânduri. Îți mulțumesc!
Photo credit: Cătălin Mezei
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.