MENIU gluten free, by Mara IEPURE

Astăzi am o surpriză pentru tine: un meniu ”fără gluten”, excelent conceput de o dragă colaboratoare și prietenă, o doamnă activă pe grupul #dietetica, angrenată cu noi în provocarea #30daysglutenfree. Toate aceste informații nădăjduiesc să te bucure și să-ți fie de folos și ție! Nu este un meniu perfect, nu despre asta este vorba… Este o sursă excelentă de inspirație, de la care a pornit Mara în această provocare și a reușit adaptarea dietei, zi de zi. Și, mergem înainte!

Îți amintești de Evenimentul F.E.M.E.I.A.?

F.E.M.E.I.A. este un Workshop conceput cu intenția de a oferi contextul potrivit pentru a ne conecta și a primi inspirație, informații valoroase, idei numai bune de implementat, exerciții practice, propuneri și recomandări utile din domenii precum Fitness, Energie, Motivație și fericire, Evoluție, Identitate și Armonie. Una dintre cele 6 femei traineri ai acestui eveniment este Mara Iepure, prietenă și colaboratoare dragă mie.

Cine este Mara?

Mara este născută la Satu Mare și mutată în Timișoara de aproape două decenii. Îi place să gătească și să pregătească, dar mai mult decât atât îi place să savureze mâncarea! … mai ales dacă este dulce! De câțiva ani a descoperit că acel dulce poate fi în același timp și sănătos și gustos! Astfel că, prepararea unui desert cu ingrediente naturale și nutritive, a devenit repede un hobby de-al ei!

Motivată întâi de o zi de naștere în familie, desertul raw vegan a devenit un obicei în familia sa. Pe lângă faptul că desertul este gata mult mai repede, este și mult mai sănătos aducând în același timp nutrienți, prospețime, satisfacție și gust, toate la un loc!

Dar astăzi, nu este vorba despre dulciuri… Iată, alături de noi în provocarea #30daysglutenfree, Mara ne oferă cu generozitate meniul său pe 5 zile. Astfel, găsești aici o sursă de inspirație pentru meniul tău, de luni până vineri. Mult succes!

 

5 variante MIC DEJUN

– Smoothie din o banană, o lingură unt de arahide, 200 ml lapte de cocos, 1 lingură semințe chia (400 kcal, 40 g carbohidrați, 10 g proteine, 22 g grăsimi)
– 3 rondele de orez, 3 feliute subtiri bacon crud-uscat, ridichi, brânză cottage 150 gr (390kcal, 32g carbohidrati, 26g proteine, 18g grasimi
– Smoothie din 100g mango, 200 ml lapte de migdale, 1 lingură miere, 30 gr fulgi de ovaz fara gluten (350 kcal, 55 g carbohidrați, 10 g proteine, 10 g grăsimi)
– Felie pâine hrișcă, ou fiert, salată verde, ridichi, avocado mic pastă (450kcal, 57g carbohidrați, 20g proteine, 17g grasimi)
– Smoothie din 50g fructe de padure, o lingură unt de arahide, 200 ml lapte de migdale, 1 lingură semințe chia (300 kcal, 20 g carbohidrați, 11 g proteine, 17 g grăsimi).

 

5 Variante de PRÂNZ

– Salată de frunze 100gr, cartofi copți 200g, ou fiert, o lingură ulei măsline, ceapă, măsline, chefir 200 g (560 kcal, 66 g carbohidrati, 23 g proteine, 18g grasimi)
– Salată de boabe: fasole rosie 100 gr, mazare 100 gr, linte 100gr, avocado 100 gr, ceapa, salata verde 50 gr (515kcal, 66g carbohidrați, 27 g proteine, 17g grasimi)
– Supă cremă de linte 400ml, 40gr pâine hrișcă, salată verde cu mix seminte 50+25g (490 kcal, 70g carbohidrati, 21g proteine, 18g grasimi)
– Salată de ton: salata verde, fasole rosie 80 gr, edamame 80 gr, ton în suc propriu 150 gr (370 kcal , 13 g carbohidrati, 55g proteine, 8 g grasimi)
– Pulpă pui dezosată la grătar 100g, conopidă la abur 100 gr, cartofi copți 150 gr, salata din sfecla, morcovi, varza 150gr, 1 lingurită ulei măsline (500kcal, 48g carbohidrați, 32 gr proteine, 21 g grasimi).

 

5 Variante de CINĂ

– salată verde 50 gr, ceapa, avocado 80 gr, fasole rosie 125 gr, felie pâine hrișcă (385kcal, 53g carbohidrați, 17 gr proteine, 15 g grasimi)
-hamburger de vita 100 gr, orez brun 100 gr, salata verde 100 gr (275 kcal, 29g carbohidrați, 20g proteine, 13g grasimi)
-supa cremă de brocolii 400 gr, 3 rondele de orez, 50 gr somon afumat (340kcal, 40g carbohidrați, 20g proteine, 8g grăsimi)
-orez brun 150g, ciuperci sote 150 g, o lingură ulei de măsline (300kcal, 42g carbohidrati, 7g proteine, 12g grasimi)
-quinoa 100g, tofu 100gr, salata 100 gr (280kcal, 29g carbohidrați, 1g proteine, 10g grăsimi)

Sunt recunoscătoare, Mara, îți mulțumesc pentru contribuția și generozitatea ta. Apreciez fiecare detaliu și sunt tare bucuroasă să ne știu aproape… Următorul meniu realizat de tine, Mara, sunt convinsă că va fi unul demn de o carte de nutriție, cu o dietă fără gluten! Progresul tău și pasiunea pentru acest domeniu sunt admirabile. Te felicit și îți mulțumesc că-mi ești aproape!

 

Sursă de inspirație, bucură-te de ea și implementează ce este potrivit în dieta ta!

#day22glutenfree

#putereadeareușiîmpreună

#30DaysGlutenFree

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *