Smoothie pentru creier

Creierul nostru este format din miliarde de neuroni. Treaba lor este procesarea simultană a informațiilor, reglarea emoțiilor, stocarea amintirilor și îndeplinirea funcțiilor cognitive pentru a ne ajuta să lucrăm eficient. Prin urmare, ceea ce consumăm pentru a ne alimenta creierul și a funcționa optim este foarte important.

Încercați aceste ingrediente într-un smoothie, pentru a vă îmbunătăți puterea activității cognitive:

 

Pulbere de ORZ : bogată în vitamina K, care susține creșterea celulelor creierului și protejează nervii prin întărirea acoperirii lor de mielină.

– Pulbere de Spirulina: conține triptofan, care este vital în produzia serotoninei și melatoninei.

Semințele de chia: sunt alcătuite din antioxidanți și conțin ALA omega-3 sănătoase, pe care creierul le folosește pentru a face acizi grași DHA.

Boabele de Goji: conțin fitochimice, care ajută la protejarea neuronilor de deteriorare și reduce stresul oxidativ din creier.

Spanac: oferă o cantitate semnificativă de folat care este legată de reducerea nivelului de homocisteină, ce poate fi toxic pentru neuroni. Spanacul conține, de asemenea, aminoacidul L-tirozină, care este un precursor al dopaminei.

Semințele de dovleac: sunt bogate în zinc, esențiale pentru semnalizarea nervilor și ajută creierul la transformarea triptofanului în serotonină. Semințele de dovleac conțin și magneziu, ce acționează ca agent de gardă pentru receptorii NMDA, care sunt implicați în dezvoltarea, memoria și învățarea creierului sănătos.

Nuci: sunt semnificativ bogate în acid gras omega-3, oferind o concentrație mare de DHA, care este important pentru funcția creierului și ajută la creșterea fluxului de sânge în timpul sarcinilor mentale.

Afine: livrează antocianine, care asigură efecte antiinflamatorii și antioxidante.

Semințe de cânepă: oferiți cantități semnificative din toți aminoacizii esențiali de care are nevoie organismul dumneavoastră.
Proteinele sunt critice pentru dezvoltarea creierului și pentru funcționarea neurotransmițătorilor!

Avocado: conține triptofan, folați, omega-3 și luteină. Luteina poate ajuta funcția cognitivă prin îmbunătățirea fluxului de sânge din creier.

Spor la viață sănătoasă!

Sursă: https://www.facebook.com/nhneurotraining/

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *