Mic-dejun perfect

Micul-dejun perfect echilibrat nu are decât 3 ingrediente şi este inspirat din gastronomia islandeză, potrivit medicului Monique Tello de la Universitatea din Harvard. Pâinea prăjită sau nu este la fel de nocivă ca un desert mâncat la prima oră, după părerea medicului.

În fiecare zi ar trebui să mâncăm de dimineaţă ovăz, iaurt şi fructe de pădure. În opinia specialistei nu este nicio problemă dacă repetăm la nesfârşit acest meniu pentru că este foarte dens din punct de vedere nutritiv.

 

Meniul de inspiraţie islandeză propus de Monique Tello este o combinaţie perfectă de proteine şi fibre, care asigură buna funcţionare a muşchilor, reglează digestia şi asigură o senzaţie de saţietate pentru o perioadă lungă de timp. Recomandarea cercetătoarei de la Harvard este să folosim fructe de pădure congelate, pentru că au o cantitate de vitamine considerabilă, iar în sezon, evident să ne bucurăm de toate fructele de pădure intens colorate.

Fructele de pădure sunt bogate în fibre, antioxidanți, pline de vitaminele A, C şi K. Iaurtul are proteine de calitate şi este sărac în zaharuri.  Ovăzul are fibre şi proteine. Deasupra amestecului adăugați nuci și semințe crude.

 

Sursă articol: http://www.gustarte.ro/invata-gustul/micul-dejun-perfect-pentru-o-viata-sanatoasa-16810633

 

Personal, nu aleg fulgii de ovăz, în locul lor prefer semințele de cânepă, semințele de chia, in și susan. Acestea din urmă, fie le macin pe loc, fie le pun la hidratat în iaurt, de seara. Uneori adaug și o banană, cacao sau pulbere de carob și transform totul într-o super bună budincă.

Dacă ai nevoie de un mic dejun consistent, acesta poate fi o alegere excelentă, în loc de pâine, mezeluri, brânzeturi sau alte tentații despre care noi am învățat că ne dau sațietate.

 

 

Micul dejun – în cele 2 variante prezentate – vor aduce stare de bine, energie și sațietate garantat pentru 3-4 ore.

Să-ți fie de folos !

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *